10 najlepszych przepisów na słodkie śniadania

Pewnie już wiesz co chcę napisać na wstępie- śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, zjedzone w odpowiednio krótkim czasie po przebudzeniu poprawia metabolizm i tak dalej, i tak dalej:)
Fakt, niejedzenie śniadań to niewybaczalny błąd! Tłumaczysz się, że nie masz wystarczająco dużo czasu? Że tak rano zupełnie nie masz apetytu? Skończ z tymi wymówkami i zmień raz na zawsze swoje przyzwyczajenia. Wystarczy, że zaczniesz wstawać 15 minut wcześniej, a na pewno wystarczy Ci czasu na zjedzenie czegoś wartościowego.
Poniżej 10 pomysłów na słodkie i jednocześnie zdrowe posiłki, które zachęcą Cię do dogadzania sobie z rana. Klikając w zdjęcie lub podpis zostaniesz automatycznie przeniesiony do przepisu.





















 Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥_________________________

5 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Wszystko wygląda przepysznie! Ja ostatnio raczyłam się budyniem jaglanym z owocami, myślę, że to też była dobra wersja śniadaniowa - zdrowa, choć bardziej pasuje na deser.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zazwyczaj "owsianka" w różnych wariacjach, z płatkami jaglanymi, quinoa, z karobem i bez... Trochę nuda, ale jakoś brak mi chęci na robienie np. gofrów, a szkoda, bo pomysł wegański bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pyszne propozycje, aż znów zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda tak przepysznie, że z chęcią bym jadła!

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie