Przegląd książkowych nowości- wiosna 2017


Przyszła wiosna a wraz z nią nowe pozycje książkowe.
Co nowego na mojej półce?



Ta dziewczyna ma po prostu dar do łączenia smaków.
Z bladej, chudej, niewyględnej pietruszki jest w stanie przygotować wyśmienity tort, a z jej natki śniadaniowy mus pełen witamin.


Podobnie jak w jej poprzednich książkach (klik, klik) przepisy nie są zbyt skomplikowane. Receptury bazują na sezonowych składnikach w ciekawych kompozycjach smakowych.
W książce znajdziemy 100 przepisów na potrawy bezmięsne, wegańskie i bez glutenu.
Warto ją mieć w swojej biblioteczce :-)


"Rodzinna kuchnia Lidla" Daria Ładocha, Karol Okrasa, Paweł Małecki

Rodzinne gotowanie może nieść ze sobą wiele radości, rozwinąć kreatywność i poznać zasady zdrowej, pysznej kuchni. Od 20 marca w sklepach sieci Lidl trwa oferta promocyjna w ramach której można otrzymać tę książkę.
Pozycja zawiera 40 sprawdzonych i pięknie sfotografowanych pomysłów na pyszne śniadania, obiady i desery. 


Zarówno dla najmłodszych jak i tych... troszkę starszych. Znajdziemy w niej także rodział " Kuchenne sztuczki" w którym można dowiedzieć się jak przyrządzić domowe pesto czy w jaki sposób wyjąć pestki z granatu. Pomocny może okazać się również rozdział " Z kuchennej szuflady", gdzie autorzy wymieniają pomocne w kuchni sprzęty.
Na stronach znajdziemy czytelne oznaczenia przepisów: bez laktozy, glutenu czy danie wegetariańskie.
To już moja szósta książka z kolekcji Lidla i muszę przyznać, że znów jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Pozycja jest istną kopalnią inspiracji i pysznych receptur.




A co jeśli szczęście jest na wyciągnięcie ręki? Na to i inne pytania odpowiada autorka tej książki. Już od pierwszych stron Signe zaprasza nas do swojego świata pełnego pysznych potraw, pięknych widoków i radości z prostych przyjemności. Na samym początku bardzo sceptycznie podchodziłam do tej pozycji." Kolejna książka o hygge. Powoli zaczynam czuć przesyt tym tematem"- pomyślałam. Kilka miesięcy temu pisałam o "Hygge. Klucz do szczęścia", byłam nią rozczarowana. Jednak coś mnie tknęło i dałam szansę tej pozycji. I ... bardzo dobrze zrobiłam!



Znajdziemy tutaj ładne zdjęcia- inspiracje, mądre słowa i pyszne receptury.
Skandynawska owsianka, zimowa sałatka, korzenna marmolada czy letni tort migdałowy z polewą z cytryny i bzu, a może halibut? Signe jest zawodową kucharką i daje się to odczuć przeglądając jej przepisy. Dodatkowo dzieli się z czytelnikiem tajnikami skandynawskiego stylu życia, podpowiada jak cieszyć się z kontaktu z naturą, wyjaśnia czym jest fika i prawdziwe świętowanie w gronie najbliższych. Nie ma nudy!




Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!
______________________________♥___________________________

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

jestem na instagramie