Zimowa jaglanka z owocami


Jaglanka to jedno z moich ulubionych zimowych śniadań. Aksamitna i przepyszna. 
Do mojej jaglanki użyłam płatków jaglanych,  dzięki nim jestem w stanie to danie przygotować naprawdę ekspresowo! :-)

Zimowa jaglanka z owocami
/ przepis własny, składniki dla 1 osoby/


- 3/4 szklanki płatków jaglanych
- 1 szklanka mleka (może być krowie lub roślinne)
- 1 szklanka wody
- mrożone maliny i jagody
- kilka plasterków banana
- odrobina syropu z agawy lub miodu
- szczypta kurkumy
- garstka uprażonych migdałów

Do garnka wlewam mleko wraz z wodą, dodaję odrobinę kurmumy i zagotowuję.
Wrzucam płatki i dokładnie mieszam. Gotuję na wolnym ogniu ok. 2 minut- odstawiam do napęcznienia.
Przekładam jaglankę do miseczki, dekoruję owocami, syropem z agawy i uprażonymi na suchej patelni płatkami migdałów.
Smacznego! :-)




Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥_________________________

3 komentarze

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. To co kasza jaglana, to kocham!:)
    https://jaglusia.wordpress.com/2017/01/08/tarta-na-spodzie-z-kaszy-jaglanej-z-lososiem-porem-i-camembertem/

    OdpowiedzUsuń
  2. płatki jaglane to jedne z moich ulubionych płatków:) pyszne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię jaglankę! Aczkolwiek taka porcja to by mnie na 3 dni wyżywiła, coś małe jem te śniadania :)

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie