"Smakowita Ella" recenzja książki



Dziś chciałam podzielić się z Wami swoją opinią na temat świeżutkiej książki Elli Woodward. Na bloga autorki wpadłam dobry rok temu przez jej profil na instagramie.
Ella w ubraniu sportowym, na rowerze, na pikniku, pokazująca swoje sobotnie zakupy czy dopiero co przyrządzone tosty. Zawsze uśmiechnięta i pozytywnie nastrajająca swoich czytelników. Tym bardziej ucieszyłam się gdy kilka dni temu na półce księgarni ujrzałam jej książkę kucharską.
Ella opowiada w niej pokrótce swoją historię, to w jaki sposób wyleczyła się z poważnej choroby, jak zupełnie zmieniła swój sposób odżywiania.


Książka jest naszpikowana pysznymi i prostymi przepisami na zdrowe dania pełne witamin. Ucieszą się z niej wszyscy miłośnicy prostej kuchni.
Dodatkowo jest w niej masę zdjęć i porad dotyczących jedzenia i stylu życia.
Ella podaje w niej również adresy ulubionych sklepów ze zdrową żywnością i restauracji w Londynie.
Świetna propozycja na nadchodzącą wiosnę. 
Bardzo polecam!


Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥____________________________

2 komentarze

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

jestem na instagramie