FOR.REST


Jeśli zaglądasz do mnie regularnie na pewno doskonale wiesz, że mam słabość do kilku polskich marek. FOR.REST design bez dwóch zdań należy do moich ulubieńców. Nasza znajomość z Dagmarą-  właścielką i pomysłodawczynią całej marki trwa już ponad 2 lata. Zaczęło się całkiem niewinnie, pewnego marcowego dnia odkryłam jej sklep ( wówczas jeszcze na platformie show room) i zamówiłam mój pierwszy kubas- motywator.


Wtedy próżno było szukać na polskim rynku czegoś tak oryginalnego jak biała porcelana z czarnym motywującym napisem czy ze ślicznym, unikalnym leśnym zwierzątkiem. Mini manufaktury dopiero powstawały, a taki przedmiot był marzeniem niejednego kuchennego gadżeciarza
Z biegiem czasu FOR.REST wzbogacił się o filiżanki, miseczki, dzbanki, cukierniczki i talerzyki. 



Sława rosła, internetowy sklep się rozrastał, aż wreszcie jego właścielka postanowiła przenieść się z Bochni do centrum Warszawy i otworzyć tam swoją wymarzoną pracownię. 


Udało się! Tej wiosny FOR.REST zawitał na Poznańską (wspominałam o tym tutaj). Na szóstym piętrzej starej warszawskiej kamienicy można poczuć się jak w lesie.

Z półek spogląda na nas przecudnej urody porcelana, tuż obok niej stoją najmłodsze pociechy Dagmary, czyli doniczki do kwiatów. 


Jest cudnie.
Chcesz się przekonać na własne oczy?
Wpadnij!

FOR.REST pracownia|sklep
ul. Poznańska 38/24 (6 piętro)
Warszawa


Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥____________________________

3 komentarze

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Takie cuda i to w Warszawie? Oj, muszę zajrzeć na Poznańską ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję jako kolejne miejsce do dwiedzenia w najbliższym czasie...już wiem, że nie wyjdę z pustymi rękoma ;)

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie