21.03.2015

Co nowego w marcu?


Marzec obfitował przede wszystkim w coraz to bardziej słoneczne poranki.


Na zdjeciu jogurt naturalny z płatkami owsianymi, siemieniem lnianym, bananem i dżemem rabarbarowym od Sielski Box


Wersja na wynos- z truskawkami i granolą :)


.. i zawartość wyżej wymienionego Sielskiego Boxu właśnie.
Jak miło jest dostać ręcznie napisany listy. To takie niecodzienne w dzisiejszym świecie, prawda?


Radość :)


Świetna współpraca ze smakiem.
Przez równy tydzień mogliście śledzić moje poczynania na instagramowym profilu Magazynu Smak.


Beskidzkie Łakocie z prawdziwą belgijską czekoladą.
Do tego kubek czarnej herbaty i popołudnie mamy z głowy ;)


Wielkanocny Zając przybył do mnie już w tym tygodniu przynosząc mi takie oto dary :)


Przepiękna niespodzianka od W tym sęk.
Polskiego producenta prawdziwych, drewnianych, ręcznie wytwarzanych akcesoriów kuchennych.


Na piątek 13-stego dostałam taki oto bukiet.
Podziękowania dla Flora Queen.



Domowe bochenki przeżywają swój wielki come back.
Od swojego powrotu z Wiednia piekę, piekę i jeszcze raz piekę! :)


Warszawska Odette, która bije na głowę inne cukiernie.
Ramon i Madagascar były grzechu warte!





Dawno nie było mnie w Ministerstwie Kawy, ale jedno jest pewne- poziom pozostał ten sam.
Żurawinowa i pomarańczowa pavlova oraz przepyszne cappuccino zrobiły Nam zeszłą niedzielę.


Piekarnia Ratuszowa w Siedlcach, czyli nic dodać nic ująć.
Tutaj zakup zwykłej razowej bułki poprawia humor :)



Mam ją i ja!
I przyznam, że to wszystko prawda co o niej mówią.
Pięknie wydana, czytelna, bez nahalnego lokowania produktu. Wielki plus za udział w tym przedsięwzięciu Pawła Małeckiego- specjalisty w swoim fachu. Brawo Lidl Polska, tak się robi książki kulinarne!




Na sam koniec migawki z dzisiejszego otwarcia pracowni najzdolniejszej dziewczyny pod słońcem.
FOR.REST wyszedł z lasu i przeprowadził się do stolicy!
Lubimy to bardzo 

Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥____________________________

4 komentarze:

  1. Świetne i bez wątpienia przepyszne podsumowanie miesiąca! :) Książkę Lidla też mam, już się czaję i szukam czasu na wypróbowanie kilku przepisów. Gratuluję polubień na facebooku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda Lena, wypróbowałam już jeden przepis na babkę i jestem zachwycona:)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! I niech nikt mi nie mówi, że życie nie kręci się wokół jedzenia :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

Blogger template designed By The Sunday Studio.