Ministerstwo Dobrego Mydła

Dobrze wiesz, że uwielbiam pokazywać tutaj rodzinne firmy prowadzone z najwyższą starannością o produkt, pasją i troską o klienta. Kilka miesięcy temu wpadłam w sieci na Ministerstwo Dobrego Mydła, czyli małą manufakturę mydlarską prowadzona przez  siostry Bieluń. 


Ania i Ula wytwarzają mydło metodą tradycyjną, w swoim sklepie sprzedają również kosmetyki takie jak np.  organiczne masło shea, rewelacyjne oleje z malin czy pestek śliwki.
 Obie zgodnie twierdzą, że dobre surowce, dobre rzemiosło i ciężka praca- to ich tajny plan na sukces.
I muszę im przyznać, że jak na razie ten plan się sprawdza, ponieważ jest o nich coraz głośniej.
Klika miesięcy temu Ania udzieliła wywiadu dla Polskiego Radia , parę słów napisało o nich również Metro, a niedalej jak dwa tygodnie temu dziewczyny miały swój wkład w ziołowe warsztaty Sezonownika. To tylko nieliczne z publikacji jakie ukazały się o Ministerstwie. Tym zdolniachom należą się wielkie brawa za wytrwałość, pomysł i wielką dozę cierpliwości.Mają też godny pozazdroszczenia zmysł marketingowy, skoro udało im się coś tak banalnego jak mydło wynieść do rangi absolutnego must have!
Ja muszę się przyznać, że od pierwszego użycia zapałałam wielką miłością do ich produktów.



Dopieszczone w każdym szczególe, świeże, najwyższej jakości. Moja skóra je uwielbia i ja razem z nią :) Polecam szczególnie olej z pestek śliwki. To mój absolutny numer 1- jakiś czas temu wspominałam o nim na moim fejsbukowym profilu . Paznokcie i przesuszone włosy wprost go kochają.



 Są też w ofercie świetne pudrowe kule do kąpieli, czyli takie małe dwa w jednym. Zastępują zarówno płyn do kąpieli jak i balsam, a do tego ich smaki czy raczej zapachy,  np. czekolada czy mleko miód, owies niezmiesko działają na zmysły. Po kąpieli skóra jest dzięki nim pachnąca, gładka i całkowicie nawilżona na kolejne dni ! Reasumując, kosmetyki od dziewczyn to moje odkrycie tego roku. Nie sądzę, aby jakaś firma wkładała tyle serca, tyle dobrej energii i świetnej jakości składników do wytwarzania swoich produktów. Dodatkowym plusem są oszczędne w formie, minimalistyczne opakowania oraz cena, dla przykładu kulka do kąpieli to koszt 5,50 zł za sztukę. Poziom luksusu w trakcie brania kąpieli porównywalny w tym doznanym w spa :)



adres:
Ministerstwo Dobrego Mydła
ul. E.Orzeszkowej 8D
Kamień Pomorski

 http://www.ministerstwodobregomydla.pl/



Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥____________________________

4 komentarze

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Prezentują się bardzo dobrze :) Nie znałam wcześniej tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale genialna sprawa! dwie inteligentne dziewczyny z pasją, które mają także głowę do interesów! trzymam kciuki za ich przedsięwzięcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ich kosmetyki, sprawdza się u mnie wszystko od dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam jeden produkt. Testuję. Bardzo jestem zadowolona. Dziewczyny robią super robotę. Brawo !!

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie