Kruche ciasteczka waniliowe i Microsoft Surface Go


Cześć! Dzisiaj chciałabym podzielić  się z Wami przepisem oraz swoimi odczuciami związanymi z testowaniem tableta Microsoft Surface Go. Dostaję mnóstwo zapytań w mailach czy wiadomościach na instagramie jakiego sprzętu używam i co mogłabym polecić. Na wstępie muszę się do czegoś przyznać. Jestem totalnie nietechnologiczną dziewczyną. Nie śledzę nowinek, nie mam pojęcia jakie parametry ma mój laptop. Nie wiem również co jest obecnie na rynku najmodniejsze i najlepsze. Do sprzętów podchodzę w sposób czysto pragmatyczny. Ma być prosty w obsłudze, użyteczny, intuicyjny oraz poręczny. Do tego wszystkiego dobrze by było, aby kupując go jednocześnie nie zbankrutować :)
Funkcje tableta oraz możliwości jakie niesie jego użytkowanie przybliżę na przykładzie mojej codziennej pracy. 
Zapraszam!
Jak wiecie nie pracuję przy biurku:) Moim codziennym biurem jest kuchnia oraz wnętrza w których robię zdjęcia. Ważna jest więc dla mnie mobilność sprzętu.
Zaczynam oczywiście od wyboru przepisu. Tym razem posłużyłam się opublikowanym jakiś czas temu przeze mnie przepisem na kruche serca. Palce upaćkane w mące i dotykowy ekran to nie jest najlepsze połączenie. Wybrnąć z tego pozwoliło mi Pióro Surface.

No to czas na łączenie składników i wykonywanie kolejnych kroków przepisu.
Ciasteczka wycięte, można wkładać do piekarnika.
Ciasteczka "siedzą" w piekarniku,a ja mam teraz chwilę na odpisanie na maile oraz odwiedzenie ulubionych profili na Instagramie.
Jeszcze kilka notatek za pomocą przeglądarki Microsoft Edge i wyjmuję ciasteczka!
15 minut mija zdecydowanie za szybko. Mmm.. jak one pachną...
Do kawy będą jak znalazł!
Teraz chwila na upicie kilku łyków i tak zimnej już kawy oraz napisanie posta.
W tym wypadku niezbędna będzie klawiatura Surface Signature Type Cover oraz myszka Surface Mobile Mouse.
Zdjęcia wykonane aparatem zazwyczaj przesyłam bezpośrednio na dysk.
Mając więc cały pakiet: zdjęcia + przepis bardzo szybko jestem w stanie "odpalić" bloggera i napisać nowy post.
 W momencie kiedy wygodniejsze staje się korzystanie z wbudowanej klawiatury, bez problemu odpinam tą fizyczną i działam tylko i wyłącznie na samym tablecie :)
.....................
Podsumowując. Surface Go bardzo dobrze poradził sobie z moimi codziennymi zadaniami. Ma wydajność laptopa, natomiast komfort tabletu. Jest lekki, poręczny, 10-calowy ekran dotykowy zapewnia świetną jakość pracy.
Bez problemu przejrzałam strony internetowe, sprawdziłam i odpisałam na maile, przejrzałam kanały social-media, ściągnęłam i obrobiłam zdjęcia oraz napisałam wpis na blogu. Sprzęt obsługuje najpopularniejsze programy i aplikacje, ważne jest również to, że jego bateria wytrzymuje do 9 godzin pracy.
Muszę Wam powiedzieć, że czuję się pozytywnie zaskoczona. Chyba nie wierzyłam, że jestem w stanie pracować na blogu za pomocą tableta.
Od dziś wiem, że jest to całkowicie możliwe z Surface Go! 









2 komentarze

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. O.. ciekawy sprzęcior.
    Ja własnie zastanawiam się nad zmianą swojego starego

    Buziakos,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że można podpiąć klawiaturę- podoba mi się ta funkcja!

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie