Instagram MIX- seaside

 
Po pięciu dniach intensywnego! odpoczywania.. nareszcie wróciłam do swojej kuchni:)
Wakacje krótkie, ale za to wykorzystane maksymalnie. Kto śledził mnie na instagramie, ten był na bieżąco. Nawet pogoda mi sprzyjała, bo jak nigdy słońce miałam codziennie. Ramiona spieczone- można wracać do pracy;)
 Zanim jednak to nastąpi podrzucam instagramowe migawki z podróży i lecę nastawiać zakwas!
 
 
 
Bądź na bieżąco śledź Waniliową na facebooku, instagramie i twitterze
 
______________________________♥____________________________

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

jestem na instagramie