06.08.2012

Makaron gryczany z twarożkiem, truskawkami i melisą



Zanim pokażę Wam przepis na pyszne ciacho z mirabelkami, wrzucam piątkowy obiad.
Upały ostatnio dają nam się we znaki, a jak wiadomo lato w mieście i upały to nie jest zbyt dobra kompilacja.
Więc.. owoce i nabiał i makaron, możecie podawać zarówno na ciepło jak i na zimno.
Lato za oknem, lato na talerzu:)


/ na 2 porcje/

- 160 g makaronu razowego gryczanego 
- opakowanie twarożku (200g)
- 3 łyżki kwaśnej śmietany
- cukier brązowy (do smaku)
- garść świeżych truskawek
- kilka listków melisy

Makaron gotujemy wg. przepisu na opakowaniu.
Twaróg przekładamy do miseczki i rozgniatamy widelcem, dodajemy śmietanę i dosładzamy do smaku.
Wszystko mieszamy.
Truskawki myjemy, pozbawiamy szypułek i kroimy w plasterki.
Na talerz  przekładamy makaron, twarożek oraz plasterki truskawek, na koniec dodajemy kilka posiekanych listków melisy.
Smacznego!



Do przygotowania tego dania użyłam:



* Makaronu razowego bio Castagno Bruno, posmakuje na pewno wielbicielom gryczanych produktów.

Znajdziecie go w sieci sklepów Organic Farma Zdrowia i w internetowym sklepie  Ekosfera24.pl

______________________________♥______________________________

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie letnie obiady. wielka szkoda, że nie mam żadnych truskawek...

    OdpowiedzUsuń
  2. omnomnomnom. To będzie mój obiad jutro. Wygląda przepysznie!
    Przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga poświęconemu pieczeniu i mojej chorobie http://bakememuffin.blogspot.com.es/

    pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaś- byłam, czytałam, bardzo Ci kibicuję:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

Blogger template designed By The Sunday Studio.