Warsztaty Makro "Dary Lasu" .Fotorelacja

Od lewej: Maja Andersz oraz Nasz dream team, czyli Paulina z Kotlet.TV, Agata oraz Ja:)
Team w akcji;)
Pasztet z dzika
 Jeleń w cieście francuskim
Jeleń w cieście francuskim z konfiturą z cebuli

  Comber sarni z sosem żurawinowo-chrzanowym, marynowanymi warzywami oraz gruszką w winie

pan Piotr Kraśkiewicz

 pan Grzegorz Kazubski

  Ja oraz Mistrz Piotr Kraśkiewicz
 Pozdrowienia dla wszystkich uczestników warsztatów, cudownie było móc się spotkać z Wami:)

____________
zdjęcia (od góry) nr.1,2,3, 4,5 fot. Paulina i Michał z Kotlet.TV
nr.6  fot.Durszlak.pl
nr. 7,8,9 fot.A. Grzybowska

______________________________♥_____________________________

11 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Fantastyczne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fotorelacja. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie, a także zdjęcia panów Grzegorza i Piotra autorstwa A. Grzybowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. A na zdjęciu nr 6 danie wykonane przez mnie i Olę :) Strasznie się cieszę, że Cię poznałam Olciaku.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne spotkanie:) i jakie smakowite:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo miło mi było wszystkich poznać i gotować w tak zacnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olcik fajnie wyszłaś na pierwszym zdjęciu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałyście Kobietki:) Ps.Super wyszłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jakże. Mi również miło było Was spotkać;))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe cudeńka wyczarowałyście:) a najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie, jest takie zadziorne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu- hehe;D


    Chantel- :) oj masz rację
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie