Sezon na jabłka. Zaproszenie

Mamy zaszczyt zaprosić Was razem z Beatką do akcji pt. "Sezon na jabłka".
Tak się złożyło, że w tym roku ani  (ciocia) Grażynka ani Tatter niestety nie poprowadzą jabłkowych akcji.
Uznałyśmy więc, że warto byłoby kontynuować pyszną i świetną tradycję.
Uwaga! akcja będzie trwała dość długo od 1 sierpnia do 1 listopada 2010, tak aby jak najwięcej z Nas miało możliwość uczestnictwa, bo jak dobrze wiemy odmian jabłek jest wiele począwszy od wczesnych- w lipcu, do późnych- w listopadzie.
 Wszyscy są proszeni o zapisywanie swoich propozycji na Durszlaku, tylko ci którzy nie posiadają bloga kulinarnego lub strony są proszeni o przesłanie propozycji na adres maila: sezonnajablka@wp.pl


Oto banerek akcji wykonany przez Beatkę:
a więc.. zapraszamy do wspólnego jabłkowania!:)
Olcik i Beata

24 komentarze

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. już marzę o szarlotkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością wezmę udział. Jednak moją propozycję na razie utrzymam w tajemnicy.
    Smak soczystego jabłka to prawdziwa pokusa.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. wezmę udział na pewno, a banerek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! uwielbiam jabłka, na pewno wezmę udział :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale :) na pewno wezmę udział :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze,że taki długi termin :)to znajdę coś ,oj znajdę ;)* na tą akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak moje jabłka dojrzeją to z chęcią dołączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, dość długo :) Ale to dobrze - tylko później będziecie miały sporo pracy z podsumowaniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i już mam stop pomysłów w głowie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maniu- nie tak dużo, Durszlak to za Nas zrobi:), jedynie osób nie posiadających konta na Durszlaku będziemy musiały wpisywać ręcznie

    Agaja- to nie jest konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, ze trwa tak długo, może i mnie uda się dołączyć :)
    Ładny bannerek!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także już się wpisałam do akcji :))) Dziękuję za jej przygotowanie. Czy mogłabym dostać kod html banerka, aby umieścić go na swoim blogu? Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aleex - cieszę się, ale podaj mi swój adres @, bo inaczej Ci nie wyślę:)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  14. a za mną "chodzi" szarlotka, więc jak tylko douczę się jak się przystępuje do tego typu akcji to się włączę, do listopada powinnam zdążyć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oto mój adres email:
    agaste@gmail.com
    Czekam na kod banerka :) Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się dołączę - postanowiłam Tatin zamknąć w słoiczku ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja się też do jabłkowego tworzenia przyłączę, bo na "potrawy" z jabłek kilka pomysłów już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A dlaczego Tatter nie poprowadzi jablkowej akcji?

    OdpowiedzUsuń
  19. Tatter,
    dostłam od Beaty informację, że pisała do Ciebie i nie chciałaś...

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej,

    A czy ja też mogę prosić o bannerek? Maila podaję od razu: pasja.dbv@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie