Rabarbar- akcja kulinarna IV edycja. Zaproszenie


 
Już po raz czwarty (kiedy to minęło?) pragnę zaprosić Was do przygotowania smakołyków z rabarbarem w roli głównej :)
Tradycyjnie akcja będzie trwać przez dwa miesiące, a Wy piec, gotować, smażyć, miksować rabarbar!
 
Zasady są proste i niezmienne:
-  Wystarczy przygotować przepis i opublikować go w dniach 1.05-30.06.2013 roku na swoim blogu lub fanpejdżu Waniliowej Chmurki klik
 
- Każdy przepis powinien zawierać fotografię, której jesteście autorem wraz z banerkiem rabarbarowej akcji i podlinkowaniem do tego posta. Archiwalne wpisy oraz te bez banerka i podlinkowania do akcji nie będą brały w niej udziału.
 
- Linki do Waszych wpisów na blogu przysyłajcie na adres waniliowachmurka@gmail.com, możecie oczywiście dodawać je bezpośrednio do akcji na Durszlaku lub Mikserze.
- Podsumowanie całej akcji ukaże się na blogu w lipcu.
 
banerek do pobrania:
 

 

Szukacie inspiracji?




Serdecznie zapraszam Was do IV edycji rabarbarowej akcji, będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiecie w niej udział.
Miłego rabarbarowania!:)
 

Bądź na bieżąco śledź Waniliową na facebooku i twitterze

 
______________________________♥______________________________

 

17 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Już nie mogę doczekać się tych pysznych przepisów. W głowie mam smak babcinego kompotu z rabarbaru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Melduję się!
    Pozdrawiam tęskniąc za rabarbarem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny baner, bardzo pozytywny!:)
    Jak tylko się rabarbar pojawi to na pewno coś z nim przygotuję, bo go uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślisz, że będzie na 1 maja? Mam całą bazę przepisów do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Olciku, a będzie kod do banerku?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kabamaigo- ja zawsze znajodwałam go na 1 -wszego:)
    Majanko- nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. piszę się! już się nie mogę doczekać rabarbarowych wypieków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olciku, to jak mam go wstawić w szpaltę na blogu? Bo chciałam to uczynić, ale jeśli nie można to szkoda.
    Ładny baner i chciałam sobie zawiesić, ale trudno.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaś- super!:)
    Majanko- w takim razie coś wykombinuję, postraram się "wyprodukować" kod jeszcze dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  10. z przyjemnością dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JAk pobrać baner? Chciałabym wstwić na swoejgo bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, że się powtarzam co roku, ale jestem absolutną fanką Twoich banerów! :) A rabarbarowe pomysły spisuję już od zimy...

    OdpowiedzUsuń
  13. n_zak- bardzo mi miło z tego powodu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za informacje na temat banerka:) Umieszczę, a jak tylko dostanę rabarbar biorę się za jakieś pyszności:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za podpowiedź, mam banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukam kodu banerka i znalezc nie moge... Nic to, bedzie link :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Melduje się ze swoim pierwszym przepisem na blogu :) Zapraszam do siebie i mam nadzieje, że się spodoba

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie