Jagodowo Nam 3. Zapraszam


Witajcie! Już po raz III  śpieszę z zaproszeniem Was na jagody:)
Zdaję sobie sprawę, że niektórym ciężko będzie dostać te granatowe kuleczki, które są znakiem rozpoznawczym polskich lasów w letnim czasie, więc w zabawie pozwolę uczestniczyć także borówkom amerykańskim.
Jeśli szukacie insipracji kliknijcie w przygotowane przeze Mnie podsumowania z ostatnich lat tu, tu i tu.
Zabawa potrwa miesiąc i jeden dzień, a ja poproszę Was na koniec o przesłanie wszystkich swoich propozycji na adres jagodowonam@wp.pl z wiadomością w treści kto i co zrobił oraz linkami do wpisów ( w przeciwnym wypadku nie pojawicie się w końcowym podsumowaniu).
Na pewno do zabawy zachęci Was również to, że na koniec wylosuję osobę do której trafi własnoręcznie przeze Mnie zrobiony miły upominek:)

______________________________♥______________________________



19 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. ja w tym roku mam nadzieje znowu przekonac sie do jagód. Zaczne chyba od jagodzianek (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu- ja dziś zaczynam jagodziankowy sezon:)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Na pewno wspomogę przepisem jagodową akcję.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jagody, więc muszę przyłączyć się do akcji.

    P.S. Śliczne zdjęcie!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff czyli będzie :) Super, mam już kilka przepisów w zanadrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w żadnej akcji, więc chyba się przyłączę. A że jagody bardzo lubię, to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobno już są w naszych lasach i niestety podobno ich mało :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście u mnie jagody są coraz częściej spotykane, dlatego z chęcią dołączę do akcji, w końcu tyle na nią czekałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba dołączę, mam zamiar robić drożdżóweczki z jagodami.. prawdziwymi, naszymi, polskimi, tak wiele ich czeka w słoiczkach na targu.. :)

    Naprawdę? Ooo, bardzo mi miło, mam nadzieję, że to nie był nocny koszmar <3

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja przypadkiem dzisiaj dałem pierogi z jagodami. pozdrawiam http://domekzpiernika.blox.pl/2011/06/PIEROGI-Z-JAGODAMI-czyli-Ordynarna-klasyka-ale.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Olciku!
    Postaram się cos przygotować, mam nadzieję,ze mi się uda,bo jagódki to ja bardzo lubię.
    Śliczny banner :)).
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Majanuś- dziękuję i zapraszam:)

    Kabamaigo- uff.. też mogę odetchnąć:)

    Panno L- nie.. nie.. to był miły sen:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tjarymo- no proszę.. u mnie też:)

    Barbaro- w takim razie zapraszam serdecznie, będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jagody to jedne z pyszniejszych letnich owoców, niewykluczone, że się przyłączymy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jagody, dam się za nie zabić ! Ale kurcze u mnie jeszcze ich nie ma ;x Czekam ze straszną niecierpliwością, ale jednocześnie z obawą o zbyt wysoką ich cenę ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam jagody i choć nie będę miała zapewne czasu, aby dołączyć do akcji, to z całego serca będę Was wspierać w jagodowym szaleństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że zrobiłaś przypomnienie. Jakoś przeoczyłam wcześniej. Nawet ostatnio szukałam jakiejś jagodowej akcji, bo mam już dwa przepisy :) Pozdrawiam http://wlodarczyki.net/mopswkuchni/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zupełnie zapomniałam! Właśnie przesłałam swoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie