08.03.2017

Co nowego w marcu?


Po pewnym czasie wracam do Was ze zbiorczym wpisem dotyczącym nowości.
Niemalże codziennie dzielę się jakąś nowiną na instagramie.
Mój profil obserwuje już ponad 35 tysięcy użytkowników! Wow! :-)
Dlatego, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś/eś, to gorąco zachęcam do śledzenia mnie na tym portalu.
Na tę chwilę to chyba moja ulubiona forma komunikacji ze światem :-)


Wiosna puka do drzwi, a wraz  z nią nowy KUKBUK :-)


Zamiast bukietu są dzisiaj zioła.


Planowanie ślubu czas- start!


Na moim profilu właśnie trwa bardzo kobiecy konkurs, który organizuję razem z YOPE i Minti Shop.
Zachęcam do wzięcia udziału!  Szczegóły tutaj.


Ostatnio zostałam poproszona o przetestowanie ROZA NATURAL COSMETICS.
Są to naturalne kosmetyki produkowane ręcznie, na bazie olejów.
Mojej skórze bardzo się spodobały. 



To co widzisz powyżej to książka Igi Sarzyńskiej. Iga na co dzień tworzy przepiękne dekoracje cukiernicze w swojej pracowni w Kazimierzu Dolnym. Jestem zachwycona jej talentem! 
Wszystkie słodkie arcydzieła widoczne na powyższym zdjęciu wyszły spod jej rąk.
Natomiast przeglądanie jej autorskiej książki to czysta przyjemność. Słodycze, które tworzy są tak ładne, że aż trudno uwierzyć w to, że są jadalne! :-)


Dziś nasze święto.
Kochane, te kwiaty są dla Was! 
Życzę Wam, abyście nigdy, przenigdy nie straciły wiary we własne piękno.
I... pamiętajcie - siła jest kobietą! :-)



Bądź na bieżąco. Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥____________________________

3 komentarze:

  1. Obserwuje na instagramie ♥
    uwielbiam Twoje zdjęcia, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda rewelacyjnie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

Blogger template designed By The Sunday Studio.