22.04.2014

Wielkanocne migawki

Święta minęły mi niepostrzeżenie, specjalnie dla Was kilka tegorocznych migawek.

Czekoladowy mazurek z solonym karmelem.





Wielkanocna drożdżowa babka, a raczej babki ! (mam nadzieję, że uda mi się jutro podać ten niezwodny przepis).

Moje alkoholowe odkrycie tej wiosny, czyli advocaat :)

Błękitne niebo, chmury i kwitnąca czereśnia - pogoda dopisała.

Mój wielkanocny zakup- książka Ani ze Strawberries from Poland. Pełna wspomnień, ciekawych opowieści i smacznych przepisów. Żal mi się z tymi historiami rozstać, dlatego specjalnie wydłużam sobie czas czytania.

 ______________________________♥____________________________

6 komentarzy:

  1. Ale smaczne święta musiały u Ciebie być :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi, że miałam się pobawić zdjęciami nieba. A teraz to już chyba trochę za późno! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mnie nostalgia ogarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem własnie na początku "Truskawek" i już wciągnęły:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

Blogger template designed By The Sunday Studio.