14.07.2013

Mrożona kawa


Dziś podaję przepis na moją ulubioną mrożoną kawę.
Do jej posłodzenia najlepiej nadaje się  ukochany przeze mnie syrop z agawy ( testowałam już wersję z miodem oraz cukrem z marnym skutkiem).
Oczywiście przepis można modyfikować i dostosowywać do własnych potrzeb (zmieniać mleko np. na sojowe, słodzić kawę lodami, likierem czy syropami smakowymi:).


- 170 ml zimnego mleka 3.2%
- 3- 5 kostek lodu
- 15 g syropu z agawy ( 1 łyżka)
- 1 łyżeczka ulubionej kawy rozpuszczalnej

Mleko wlewam do wysokiego naczynia z zestawu od blendera, wrzucam kostki lodu, wsypuję kawę.
Zamykam pokrywkę i wszystko dokładnie blenduje.
Następnie do wysokiej szklanki wlewam syrop z agawy, wlewam  kawę, mieszam długą łyżką.
I gotowe!:)



Ps: A słomki w serduszka i nie tylko znajdziecie tu


Bądź na bieżąco śledź Waniliową na facebooku i twitterze

______________________________♥____________________________

10 komentarzy:

  1. fantastyczna! to również mój ulubiony sposób na mrożoną kawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha! Wypiłabym sobie taką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówisz, że syrop z agawy jest tu niezastąpiony? Trzeba będzie się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do posłodzenia dodaje lody. Wychodzi jakim jestem obżartuchem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnam <3 Spróbuję jak tylko nadejdzie jakiś dzień bez deszczu.
    + do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam, mrożona kawusia -tego mi trzeba *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Burczy mi w brzuchu- oj.. to też jest super pomysł na posłodzenie kawy, podałam przepis bazowy. Urozmaicać go można na wszelkie możliwe sposoby:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka pyszna! Właśnie taka jest moja ulubiona (nie wiem czy z syropem z agawy)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kawka! Lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mrożona kawa teraz to ideał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

Blogger template designed By The Sunday Studio.