18.09.2012

Śniadanie: bagietka z pastą słonecznikową, rukolą i pomidorem


 
Na zdjęciach bagietka posmarowana pastą słonecznikową z dodatkiem jabłka i cebuli, przyozdobiona sałatą lodową, rukolą, pomidorkiem i papryką.
 
 
 
 
Pastę słonecznikową możecie przyrządzić sami w domu, ale jeśli ktoś tak jak ja ma popsuty blender, albo nie ma blendera w ogóle albo nie ma czasu ani ochoty przyrządzać czegoś własnoręcznie, dobrym wyjściem jest kupno takiej właśnie pasty. Firma Zwergenwiese proponuje wiele smaków m.in: jabłkowo-cebulową (na zdjęciach), paprykową, z dodatkiem rucoli, ogórkowo-koperkową, ze szczypiorkiem, chrzanem czy grzybami shitake.
 
Skład wybranej przeze mnie pasty to:  słonecznik - eko 29%, woda, cebula - eko 19%, olej słonecznikowy - eko, sok cytrynowy - eko, przecier z jabłek - eko 4%, sól morska, pieprz - eko.
 
Dostaniecie ją na Ekosfera24.pl  lub w sieci sklepów Organic Farma Zdrowia .
 
 
 Bądź na bieżąco śledź Waniliową na facebooku i twitterze
 
______________________________♥______________________________
 
 

7 komentarzy:

  1. Pasty słonecznikowej raczej jeszcze nie było mi dane skosztować. Cóż ...za zaniechanie. Do naprawienia.
    Olciaku, pięknie sie rozwijasz.
    Pozdrawiam
    Anuszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmm wygląda pysznie.
    http://klepka-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam jeszcze takiej pasty w sklepach.
    Kanapeczki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i klops... zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, nigdy nie jadłam takiej pasty. Całe to śniadanie prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypraw Mnie- dziękuję za miłe słowa, ściskam:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

Blogger template designed By The Sunday Studio.