12.10.2011

Śniadanie:Wracam z owsianką



Powoli ogarniam bałagan związany z nieobecnością. 
Szukam inspiracji na sobotnie osiemnastkowe przyjęcie.
Dopinam na ostatni guzik papierologię związaną z wyrobem dowodu.
Zbieram owoce pigwy (na razie mam tylko cztery sztuki, mam nadzieję, że wkrótce ich nieco przybędzie).
I powracam powolutku do kuchni. Dziś owsianka- królowa zup mlecznych.





Owsianka

Trudno tu o proporcje. 
Na gotujące się mleko wrzucam płatki owsiane- lubię górskie.
I gotuję owsiankę do momentu, aż stanie się kleista.
Dziś podałam ją z owocami leśnymi i czekoladowymi groszkami Milka.


Moją owsiankę dołączam z szerokim uśmiechem do:


______________________________♥_____________________________

32 komentarze:

  1. Poziomki! :)
    Wszystkiego naj już dzisiaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka, to jest to :)I życzę wszystkiego najlepszego, choć jeszcze przed czasem.

    OdpowiedzUsuń
  3. osiwanka;) ostatnio bardzo luuuubię

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam owsiankę, a ta ma poziomki i moje półkule mózgowe właśnie się miejscami zamieniają;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życie bez owsianki byłoby zupełnie niestrawne... A i bez Beyonce znacznie cięższe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Auroro- o, dokładnie..

    Shaday- dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kupić tą milkową nowość, bo w owsiance na pewno smakuje świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżyny, maliny i poziomki, moje ulubione! Gdybym zjadła takie śniadanie to na pewno cały dzień byłby najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak owsianka. Pyszne, pożywne śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też owsianka z malinami , inaczej , na jutro :)
    A nawiasem... Malinowy to też różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio je jadłam, są boskie!
    Owsianka marzeń.. ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. prosto i pożywnie. jak zawsze fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sylwio- pysznie- chrrrupiąco:)

    Szarlotku- ojej! masz rację!

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajny zestaw! Mam nadzieję, na przepisy na pigwę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana szkoda, ze mieszkasz tak daleko bo na 18-tkę dostałabyś ode mnie w prezencie pół worka pigwy ....którą ja dziś zostałam obdarowana w ilości 1 worek:) ...a owsiankę z poziomkami zjadłabym z wielką ochotą:) pozdrawiam kochana i najlepszego juz dziś ...a co do chlebka to sie odezwe jak nam miną zawirowania domowe ..

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ma to jak smaczny powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę wspaniałych urodzin,tych najważniejszych;))
    Owsianki górą!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm, owsianka to najlepsze śniadanie pod słońcem :) Ale gdzie ty dorwałaś takie maliny i poziomki? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, osiemnastka,ale Ci fajnie! Udanej zabawy i wszystkiego naj na następne lata!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za życzenia, a maliny i resztę owoców dorwałam na ogródku:)

    Jolu- och, miło... :*


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Owsianka to moje ulubione mleczne danie, zaraz po lub równoważnie z kaszką manną, ale nigdy nie miałam okazji jej jeść z malinami, pycha.

    OdpowiedzUsuń
  22. Może nie jestem fanką owsianki, ale znalazłam tu coś dla siebie, mianowicie zachwyciły mnie te błękitne deski/stół? piękne i rustykalne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dariaanno- zachęcam, i ja również najbardziej lubię owsiankę- później jest kasza manna, ryż na mleku, lane kluski.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubie takie jedzonko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Noo, moja droga, jesteś oficjalnie stara, więc sto lat i dużo dzieci.
    BTW. Możesz mi rzucić jakiś dobry przepis na sałatę, Dżołana będzie dumna.

    OdpowiedzUsuń
  26. magiczny stół :) strasznie mi sie podoba :) zaczynam przekopywać bloga w poszukiwaniu zdjęć całości :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego! Co prawda spóźnione, ale szczere :*
    O, owsianka i to z samymi pysznościami! A te snaxy Milki chcę właśnie kupić i spróbować.
    U mnie ostatnio płatki owsiane są wszechobecne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wygląda pyznie! a od tych groszków to jestem uzależniona:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo smakowita ta owsianka !
    Najlepsze życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

Blogger template designed By The Sunday Studio.