24.08.2011

Śniadanie:Placuszki. Syrop z agawy. Nektarynki


Placuszki z syropem z agawy i nektarynkami
/ dla 2 osób/

- 150 g mąki
- 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
- jajko
- 300 ml mleka
- szczypta soli
- 2 łyżki oleju ( używam z pestek moreli)
- syrop z agawy
- 2 dojrzałe nektarynki

W mise wymieszaj suche składniki: mąkę, proszek do pieczenia i sól.
Mleko wymieszaj z jajkiem i olejem.
Do mąki wlewaj, ciągle mieszając, mleko z jajkiem. Ciasto powinno być gładkie i błyszczące.
Odstaw je na 15 minut.
Smaż placki na suchej patelni- ja smażę na ceramicznej, przez mniej więcej minutę na jednej stronie, a kiedy pojawią się pęcherzyki odwracam na drugą i smażę przez kolejną minutę.
Nektarynki umyj i pokrój na plasterki, usuwając pestkę.
Rozłóż je na placuszkach, polej syropem z agawy.
Pycha!




♪♫ ♥


 
 
______________________________♥_____________________________




20 komentarzy:

  1. Ale obłędnie wyglądają! A wlasnie jestem przed śniadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłodniałam! Nie możesz tak rano publikować takich łakoci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuchareczko- :) ha dziękuję, a to wpadaj zobacz jakie pyszne u Mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, ja jeszcze jestem bez śniadania :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Placuszki pod każdą postacią. A z agawą jeszcze nie próbowałam. Czas to zmienić.
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie placuszki miłością bezgraniczną :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam i mogłabym jeść codziennie takie placuszki. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle przepisów na placuszki do wypróbowania... kusisz, oj kusisz tymi zdjęciami ;-).

    OdpowiedzUsuń
  9. nektarynki uwielbiam, takie placuszki też (:

    OdpowiedzUsuń
  10. syrop z agawy mam,nie pozostaje nic innego,niż wyruszyć po nektarynki,pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosto,szybko,klasycznie i pysznie;),pałam miłością do miodu,pewnie też by pasował,pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, mniam:) porposze porcyjkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszelkie placuszki, nalesniki i pancaksy - te jako kolejne lądują w ulubionych :)

    www.wanilia-i-przyjaciele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta placuszkowo-owocowa wieżyczka. Chętnie wkłułabym w nią widelec. I pogwałciła konstrukcję nożem. Pyyysznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie próbowałam syropy z agawy...chyba pora to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pysznie śniadaniowo - i jeszcze zdrowo, syrop z agawy to chyba najlepszy placuszkowy dodatek z możliwych ;) (no, jeszcze syrop klonowy. :D)

    OdpowiedzUsuń
  17. od-kuchni- polecam ;)

    Arven- ja ostatnio jednak bardziej z agawy preferuje;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne! pankejki z dodatkiem owoców, mniam! syropu z agawy jeszcze nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam syrop z agawy! Podobno jest znacznie zdrowszy od syropu klonowego. Więc my juz od dłuższego czasu dosładzamy nim np nalesniki :)
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

Blogger template designed By The Sunday Studio.