03.08.2011

Jagodowo Nam 3. Podsumowanie.


Oto alfabetyczny spis 54-ech  przepisów, które wzięły udział w tegorocznej akcji:


Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom za świetną zabawę!
A dokładnie dziękuję:

Uff.. no to chyba już koniec, jagodowy sezon po woli mija- na szczęście borówkowy trwa nadal.
Doszły mnie słuchy, że za krótko.. też tak uważam , jagody nadal są na straganach i aż żal przejść obojętnie, dlatego za rok na pewno akcja będzie trwała znacznie dłużej.
                                                  
 Ps: Przed sekundą wylosowałam sobie Sylwię  i to do niej właśnie trafi jagodowy przepiśnik!                                                                                                                                            



                                                                        Pozdrawiam serdecznie, Olcik
______________________________♥______________________________


14 komentarzy:

  1. No tak, spóźniłam się, buuu... A miałam dwa przepisy... Placek drożdżowy z jagodami http://wlodarczyki.net/mopswkuchni/?p=1989 oraz Naleśniki z serem i borówkami http://wlodarczyki.net/mopswkuchni/?p=2038 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie zdążyłam jeszcze wysłać Ci maila z moimi przepisami. Oto one: http://mirabelkowy.blogspot.com/2011/07/muffiny-z-jagodami.html oraz http://mirabelkowy.blogspot.com/2011/07/jagodowo-i-leniwie.html :) Mogłabyś dodać je do podsumowania? Nie sądziłam, że tak szybko je zrobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Ile pyszności jagodowych! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Olciaky dzięki za błyskawiczne dodanie przepisów do podsumowania. Ależ tu jest jagodowych pyszności! Mniam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję :) Już podesłałam adres.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za super akcję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, ile świetnych przepisów! Będzie co czytać. ;) I gratuluję Sylvvi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Olciaku, dziękujemy Ci bardzo za mentorowanie akcji :)
    Jesteś szybka faktycznie..i już widzę kilka rzeczy do wypróbowania, mm <3
    Jagodowo pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczęściarze. Przepisy, bardzo fajne i na pewno godne wypróbowania. :* :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza akcja w której wzięłam udział i bardzo mi się podobało :) Teraz muszę częściej w takich akcjach uczestniczyć. Fajna zabawa i ile ciekawych przepisów można zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

Blogger template designed By The Sunday Studio.