09.03.2011

Zaparz mi herbatę


Jaką herbatę lubicie najbardziej?
czarną, smakową, zieloną, białą, czerwoną?
Herbatę traktuję tak samo jak źródlaną wodę, jeśli jej nie ma, to cierpię.
Lubię herbaty Herbapolu, bo odznaczają się dobrą jakością, mnogością suszonych tuż po zbiorze owoców, a także tym, że są ręcznie pakowane.
Na dzisiejszy dzień, dzień nieutulonego lodowatego wiatru, czarnego jak węgiel śniegu na ulicach i bystrego słońca zaparzyłam sobie  malinową.
 Lubię też połączenia dwóch smaków, np.  malina i róża albo truskawka z wanilią.
Świetnie smakują, pachną. Pysznie komponują się ciastami, np. sernikiem, drożdżówkami.  
Nie mogę też nie wspomnieć o naszej polskiej, poczciwej mięcie*, która swoimi leczniczymi i smakowymi właściwościami przewyższa niejedną z herbatek.

 Mam dla Was konkurs..

do wygrania są dwa zestawy herbatek Herbapolu ** dla dwóch osób, które napiszą mi nazwę albo smak swojej ulubionej herbaty. Anonimowi użytkownicy proszeni są o podanie maila w treści swojego komentarza.
Losowanie odbędzie się za tydzień, czyli 16 marca .


______________________________♥______________________________



* chociaż wspomniałam już kiedyś o niej tutaj
** w skład jednego zestawu wchodzą herbatki o których napisałam wyżej, czyli :  miętowa, dzika róża z maliną, truskawka z wanilią i zwykła malinowa

44 komentarze:

  1. Uwielbiam Earl Grey Z płatkami róży - smak i aromat po prostu cudowny i ten kolor... mniam!
    Febra45@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieloną, zwyczajną. Firmy Bastek, liściastą. Gdy nie mam czasu, ekspresową...

    jessi47@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna fotka Olciku!:))

    A ja lubię różniste. Ostatnio pijam malinową i magic moment :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja co dziennie popijam zieloną z lukrecją;) lubię też różne mieszanki herbaciane- ostatni mój hicior to herbatka owocowa z wiśniami w rumie...oj grzeje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdecydowanym faworytem jest herbata bananowo-wiśniowa, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. moja ulubiona to cytrynowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio zapijam sie Earl Grey intensive albo taka o smaku czarnej porzeczki:) pozdrawiam cię Kochana i muszę napisać, ze masz sliczny kubek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grejpfrutowa. Zdecydowanie, absolutnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam cytrynową!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie malinowa z odrobiną "prądu" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej lubie zielona z opuncja - tutaj nie moge jej nigdzie znalezc, wiec kiedy tylko jestem w Polandii, robie zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała z melonem i śliwką Irvinga, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Earl Grey najchętniej z miodem i cytryną :) lubię też miętową i rumiankową.
    klaudia.sroczynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. maja ulubiona herbata to zielona liściasta o dowolnym smaku, wypróbowuję każdy jaki mi tylko wpadnie w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. od dawien dawna ulubiona to aromatyzowana czerwona herbata - koniecznie liściasta!!


    bagietk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mm.. ale smaczne te herbatki Wasze!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry Earl Grey i wszelkiego rodzaju owocowe:) Śliczny kubeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olciku, może u Ciebie los się do mnie uśmiechnie :)
    Moja ulubiona herbata - to malinowa, do której dorzucam kawałek jabłka, kilka żurawin i żeby jeszcze bardziej smakiem maliny się nasycić - dolewam soku malinowego - z Herbapolu.

    OdpowiedzUsuń
  19. herbatka malinowa z dziką różą jest moją ulubioną:) mogłabym ją pić codziennie:)
    pozdrawiam Cię Olciu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawdziwa czarna herbata!:)Zaparzona jak nalezy.Klasyka,choc moze dzis to moze byc nawet niepoprawne politycznie,kiedy wszyscy przesciguja sie w orginalnosci smakow,zarowno producenci,jak i konsumenci.Pije tez zielona i cytrynowa,ale herbata,to jest czarna herbata.Alis

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja poproszę kubeczek. Najlepiej zielonej z dodatkiem żurawiny suszonej. Uwielbiam ją! Naturalna słodycz połączona z gorzką nutka.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Amarantko- też mam ten sok;), domowy się już skończył niestety.


    Aniu- dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pyszna herbatkę zapraszam do mnie. Uwielbiam herbatę...

    OdpowiedzUsuń
  24. jabłkowa:D
    annadenkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja ulubiona herbata to czerwona Pu-ERH z sokiem grejpfrutowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej aromatyczna i najsmaczniejsza jest dla mnie herbata "Granny's finest" - smak śliwki węgierki w połączeniu z wanilią , cynamonem i czarnym bzem. Zajadając się domową drożdżówką i pijąc "Granny's..." można spokojnie przeczekać zimę i wyglądać spóźniającej się wiosny! Mniam!

    sylwia.kucharczyk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. najbardziej lubię czarną, gorzką herbatę :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wszelkie Roybos, earl grey i wanilowe różnych frm. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiem,że takich będzie nie wielu ale mi smakuje zwykła czarna herbata z okresu PRL-u z dodatkiem soku malinowego moje babuszki to ona naprowadziła mnie na proste dróżki.
    Wtedy też zobaczyłam Waniliową Chmurkę i z przykrością pożegnałam się z moim podwórkiem .

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam herbatę gorzką, zwłaszcza earl greya z dodatkiem cytryny, ale lubię też dodac limonki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja ostatnio chylę czoło przed herbatą miętową, narazie niestety suszoną ;]

    olciam222@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. najbardziej odpowiadają mi zielone np.zielona z cytryną,a ulubiona moich dzieci to truskawka z wanilią:)

    astyczkiewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. herbata czarna z rumem

    adamgorski1979@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej lubię słodzoną miodkiem herbatę malinową z nutą owocową

    pestka210@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Najbardziej lubię słodzoną miodkiem herbatę malinową z nutą owocową

    pestka210@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Jagodowa

    Ninuszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. ananasowa

    styczkiewiczi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Gruszkowa z melisą ostatnio. Ale zawsze wracam do herbaty czarnej, tak od dzieciństwa było i pewnie juz będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Moją ulubiona herbatą jest herbata z malinami i miętą.
    Mniam pychota!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

Blogger template designed By The Sunday Studio.