13.01.2011

Śniadanie: O poranku bananowa owsianka


"Ranki zimowe zrobione są ze stali, mają metaliczny smak i ostre krawędzie. (...) O siódmej rano, w styczniu, widać, że świat nie został stworzony dla Człowieka, a na pewno nie ku jego wygodzie i przyjemności.”
                                                  O. Tokarczuk  "Prowadź swój pług przez kości umarłych"


Na dobry początek przyda się coś rozgrzewającego, sycącego i dającego dużo dobrej energii. Strzałem w dziesiątkę będzie..


Bananowa owsianka 
  
Wiadomo, że na zwykłą owsiankę każdy ma swój własny, sprawdzony sposób. Moja wersja jest zawsze dość gęsta, kleista.Dodatkowo na sam koniec dodaj plasterki banana i brązowy cukier. Możesz użyć też takiego planika, by z cukru utworzyła się skorupka, ale nie jest to potrzebne.
Chwilkę odczekaj, by ostygła...
i smacznego!:)

______________________________♥______________________________


18 komentarzy:

  1. Owsianka to moje ulubione zimowe śniadanie. Twoja wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka, kasza manna i pełnoziarniste płatki śniadaniowe to trzy moje ulubione ostatnimi czasy śniadaniowy typy. Ogólnie: mleko to podstawa! ;) W bananowej wersji, w dodatku ze skorupką (palnik jest zdecydowanie na szczycie mojej listy must have...), to już w ogóle super.

    Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olcik yhm pyszne śniadanko. I pięknie wyglądające. Coś ostatnio gdzie wejdziemy są banany :)
    Fajny pomysł!!

    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę sobie podać rękę z Zaytoon, bo mam podobne preferencje śniadaniowe. Moją owsiankę wzbogacam cynamonem i tartym jabłkiem - pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym zjadła taką owsiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio też odkryłam, że lubię banany w owsiance. Ale to wersja luksusowa (polana miodem i posypana płatkami migdałowymi). Na co dzień jem tylko mleko i płatki - ale i tak to uwielbiam. Fajny pomysł z tym palnikiem, wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olcik, oczarowałaś mnie dzis zdjęciami. Takie ciepluchne są :))) Owsianka w sam raz na jutro!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, jeszcze sporo czasu minie zanim rano będzie jasno... Na tę porę owsianka z bananami-jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pysznie jest rozpocząć dzień w taki sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja owsiankę zawsze i wszędzie! :D
    Tylko ja, jak to na hipokrytę przystało, do owsianki lubię wkruszać czekoladowe batony :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej lubię bananową! :-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Olciaku, czytałam "Prowadź swój pług.." i podobało mnie się i to bardzo. Przyznam, że koniec nie powinien być aż tak zaskakujący a był.
    A owsianka z pewnością pyszna. Ja ostatnio serwuję ją sobie na śniadaniowanie.
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. "O siódmej rano, w styczniu, widać, że świat nie został stworzony dla Człowieka, a na pewno nie ku jego wygodzie i przyjemności" - lepiej się tego nie da ująć..
    Owsiankę to ja tylko na wodzie lubię, ew. z jogurtem no i wtedy banan jak najbardziej. I brążowy cukier oczywiście! :)

    Pozdrawiam ciepło Olcik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o, a ja mam owsiankę co rano, tylko z większą iloscią platków owsianych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moniko- tak też musi być pysznie;)

    Kuchareczko- :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Arven- a ja batony, czekolady dodaję do kaszki mannej, do owsianki tylko czekoladę:)

    Przypraw Mnie- uwielbiam Olgę T.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. O,identyczną miałam niedawno na blogu. Tylko jeszcze cynamonu kapkę dałam.

    POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

Blogger template designed By The Sunday Studio.